**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Lind@ - 20 februari 2011 19:44


Igårkväll var vi bjudna till Anne, Frida och Emma på Glitter & Glamour fest. riktigt kul att dom flesta hade gått in för temat och var uppklädda.


Fiddes syster Lina & hennes Gunnar var gulliga och var barnvakt härhemma hos oss medans vi var ute och roade oss - TACK :)


Jag fick en go kommentar av Olivia när jag fixat och trixat iordning mig - "Mamma - du ser inte ut som du ska" ...   

Så som jag såg ut igår önskar jag att jag gjorde liiiiite oftare, är betydligt sunkigare till vardags   


Jubilarerna hade fixat iordning superfint i lokalen vi var i och det bjöds på god mat, vin, öl & cider + lite alhollfria alternativ att varva med om man önskade det :)

Både jag och Fidde tog det lugnt och folk som känner igen mig från den gamla goda tiden tyckte nog jag var bra lugn, men ärligt, vi hade lite på programmet idag och jag kunde bara inte vara spydålig till kl 17, som oftast händer när jag drar på lite för mycket ...


Jag måste ju skryta att jag kom hem med två priser igår oxå. Vid mitt bord hade jag ett gäng som var riktigt duktiga på musikfrågor och detta gjorde att vi vann både Quizen och senare en annan musiktävling :)

En tesil i silikon och en vinöppnare blev vinsterna   


Idag har vi spenderat hela två timmar utomhus. Först en sväng till en liten pulkabacke, där barnen fick åka av sig lite. Vi stannade ända till Alice vurpade och slog upp underläppen ... I fredags ramlade hon utanför dagis och slog upp överläppen så det dränkte en servett i blod!

Efter pulkabacken blev det en spontanpromenad med våra goa grannar Jessica, Micke, Alex & Nova. Så summa summarum blev det 2 timmar utomhus - gött.

Sen blev det lite stressigt för vi skulle äta och Alice helst sova för vid 14:30 var vi bjudna till min morbror och hans fru på fika.

Alice hann inte sova utan somnade till en kortis i bilen men det räckte, hon var på gott humör när hon vaknade till.

Min kusin och hans tjej hade varit på långresa i Australien och Nya Zeeland och han visade kort och filmer - riktigt våghalsiga grejer hade dom gjort och det var inget för höjdrädda mig!


Nu blir det att spana in Solsidan !!


Här kommer ett par bilder en vecka efter festen ...

 

  

 

  



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards