**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Lind@ - 26 mars 2011 21:28


Ikväll har mamma, pappa och brorsan varit här och firat min kommande födelsedag som är till veckan.


Jag bjöd på köttgryta alá långkok och ris & sallad. Till dessert hade jag premiärgjort en chokladsemifreddo (italiensk glass ur Leilas senaste kokbok "One more slice"). Det var lite vispande och trixande innan den var klar att sätta in i frysen men det var det värt. Blev jättebra & det kommer jag absolut att testa igen.


Fidde åkte till Sälen i morse med ett gäng jobbarkompisar så han missade firandet idag.


I förmiddags var jag, barnen + mormor och morfar nere på marknaden en sväng. Det var mest barnen som fick styra aktiviteterna men precis innan vi skulle gå hem så kikade jag in på Danielle. Direkt när jag klev över tröskeln såg jag DOM SKORNA!! Fanns 1 par 37-or kvar och dom blev raskt mina.

Det gjorde inte saken sämre att jag senare fick dom i födelsedagspresent   

Jag gillar kombinationen av sneaker som känns lite lyxigare och med olika detaljer. Dom var i supermjukt skinn och kommer vara perfekta att ha på jobbet. Klackar har jag väldigt sällan nuförtiden, står och jobbar jättemycketoch har en ergonomisk matta under & där passar platta skor bäst.



Dom är inte så ljusa som bilden visar utan mer beiga och lite fläckiga eller hur jag ska kalla det.



Fick massa andra fina grejer oxå bla ett par olika Rosti-skålar och slevar, en romantisk scarf/sjal i blått/vitt med spetsdetaljer, ett nytt ansiktsvatten + pengar av brorsan ( så nu ska jag minsann kosta på mig en riktigt nice vårjacka om jag hittar nån framåt).


Det är inte så dumt med födelsedag trots allt (synd bara att siffrorna ändrar sig åt "fel" håll !! haha)



Av Lind@ - 26 mars 2011 21:07


Ja som ni märker så är ju inte bloggen särskilt högprioriterad nu, jag VILL gärna skriva mer och oftare, men tiden räcker liksom inte riktigt till.


Här kommer lite bilder på gullungarna från senaste veckan.




Det är inte mycket till plats att röra sig på när alla fyra ska samsas i samma säng .. alltsomoftast är det EN ställning som gäller typ hela natten   

En madrass till hade inte varit fel    


     

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards