**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Lind@ - 26 maj 2011 21:18


Har blivit en del löprundor nu det sista. I måndag tog jag bilen (!) ner till Ishallen och sprang sedan Osuddenrundan! Det var länge sen jag var runt där & det är en perfekt runda utan backar  


Lite besviken blev jag när jag sprungit klart och det "bara" visade 31 minuter när jag stannade,  jag var helt säker på att rundan var längre..! Nästa gång får jag väl ta hela varvet runt Apladalen oxå, nu genade jag ju utmed ån!


Igår gav jag mig på elljusspåret uppe vid Borgen! Det är ju grymt kuperat och sist jag sprang där höll jag på att storkna!   

Men igår gick det förvånansvärt lätt - kanske för att jag inbillade mig att det skulle vara längre och ännu mer backar! Hade räknat med att bara orka med ett varv där och så hem igen, men det blev borgen runt + en extrarunda, så 40 minuter var jag ute & det kändes super när jag kom hem  


Nästa år hade det varit så himla kul att kunna klara av att springa Tjejmilen - ska DU hänga på ?? JOOOOO snäääällla    


Har en liiiiiten känning i vänster vrist så jag får nog ta det lugnt i en 3-4 dar ... Men promenader funkar ju oxå, men nu är ju så löptaggad så det är liksom bara det som "räknas"!


Hur mycket tränar du ??

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards