**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under juli 2011

Av Lind@ - 10 juli 2011 21:41


Även i år så blev vi inbjudna till Grillkväll hos fiddes pappa och sambo.


Vi var ett stort gäng som & det bjöds som vanligt på superdupergod mat, alkohol för dom som ville. Jag körde så fick Fidde stå för alkoholen. Jag har haft lite ont av magkatarr det sista och är rätt försiktig nu då jag har märkt att det gärna kommer om jag dricker vin.


Det kom en regnskur precis när vi skulle börja äta, men sen sprack det upp igen och det blev en omgång med kubb och det var storslam i mitt lag! Olivia kastade dessutom ner Kungen 2 (!!) gånger! Bra jobbat stumpan!


 

Det blev även några vändor med 4-hjulingen:


 

Oså ett kort på Alice och Leah:


 


TACK Torgny och Majsan för att ni skämmer bort oss med era tillställningar! Ni är bäst !!

Av Lind@ - 10 juli 2011 21:37



Fiddes mormors systers man, Göte, firade sin 90-års dag för några veckor sen.


Vi var ditbjudna på mat och fika. Dom är så fantastiskt goa, synd bara att att alla=vi har så fullt upp jämt, för det är inte ofta vi hinner träffa dom.


 

Av Lind@ - 10 juli 2011 21:32



Länge sen det var ett inlägg nu, men kanske kanske att det kan bli lite bättre i semestertider  ?! ..


Midsommar firade vi i Halmstad med mamma, pappa + pappas syster och man + att brorsan var nere oxå, men han var mest ute på galej.


Här kommer lite bilder från dagen:


    

    

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards