**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Lind@ - 15 januari 2012 21:15



Jaha, så var denna helgen förbi ... Attans vad fort det gått ...


Har blivit lite smågrejer fixade idag, bla bokade jag tid för biltvätt & det behövdes - nu skiiiiiner den! Så jag hoppas inte det blir regn nu för då jädrar !! ;)


Mormor och morfar kom hit och käkade lite ostkaka i em, det är mums tycker jag, bara det inte blir för ofta.


Har hunnit med en skön eftermiddagspromenad på en sådär 45 minuter oxå - rätt påpälsad så det var bara skönt att få lite luft :) & framförallt att vara ute i dagsljus !!


Nu ska jag fortsätta läsa mitt senaste lån från bibblan - en bok som heter Någonstans inom oss med Kajsa Ingemarsson.


Imon blir det VAB för Fidde & på tisdag är det min tur .. sen för vi se hur Olivia mår, ev rycker mormor in ett par dar..


Snälla Anna var förbi med Tavegyl så det har Olivia fått en dos av mot klådan. Hon har varit pigg under dagen tycker jag nog men nu ikväll hade hon ca 39 i feber den lilla hönan ...


 



Av Lind@ - 15 januari 2012 09:41


Igårkväll upptäckte Olivia att hon hade lite röda pluttar (hon hade iofs 1 vid munnen på morgonen men varken jag eller Fidde hade en tanke på att den kunde vara det, såg mer ut som hon varit torr och kliat sönder ...)


Nu verkar det pluppa upp nya stup i kvarten - hon har kanske ett 20-tal som det är nu. Hon tycker själv att det är skitspännande och vill att vi ska kolla pluttarna mest hela tiden.


Plus att hon är skitglad för hon kommer missa att gå till skogen med skolan på onsdag (hon hatar det, men när hon väl är där brukar hon tycka det är kul  


Så nu måste jag och Fidde komma överens om hur vabbandet kommande vecka se ut ...    

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards