**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Lind@ - 18 januari 2012 20:18



Varför läser du bloggar? Är det nåt du funderat över nångång?


Visst hänger det ihop med nyfikenhet till viss del, men kompisars bloggar jag följer är ju för att hänga med och liksom vara lite delaktig i deras liv på nåt sätt. Dom gamla hederliga telefonsamtalen har ju liksom mer och mer suddats ut, väldigt synd i och för sig...


Jag själv följer runt 5-10 bloggar dagligen. Jag får en jädrans massa tips därigenom oxå - på allt från mat, heminredning, smink & you name it..


Att ha sin egen blogg är så fantastiskt kul - att kunna gå tillbaka flera år och se VAD gjorde vi för 1,2,3 år sen i januari tex ... Det är ju guld värt, för mig iallafall. För glömmer gör man ju & det kvickt! Är ju knappt jag kommer ihåg vad som hände förra veckan eller i helgen ... Ja, just helgen som var, var ju lite speciell, men annars spinner ju livet bara vidare ..


Jag brukar faktiskt uppmana folk att just börja blogga ! Det låter kanske töntigt och varför skulle man göra det?

Varför inte ?? Man kan ju lägga nivån precis efter hur mycket eller lite man vill skriva. Vill man bara skriva dagbok för sig själv så låser man ju såklart hela, men jag har inget emot att dela med mig lite av mig själv - för den som är intresserad... Att läsa nåns blogg som man retar sig på (har förstått att det är rätt mycket kändisar som får mycket elaka kommentarer), det kan jag verkligen inte fatta vitsen med. Då är det väl bättre att skita i det och pyssla med sånt som gör en på bra humör, eller hur?


Visst, det tar lite tid, men jag måste säga att jag lägger hellre lite tid här än framför burken (allra helst tränar jag ju såklart).


Nu ska jag raskt läsa bloggarna jag följer - hoppas dom är uppdaterade !!!   



Av Lind@ - 18 januari 2012 20:10


Gjorde en ny omgång med Gi-knäcke efter jobbet idag.


Testade min teori om att lägga ett bakplåtspapper ovanpå. Hade först tänkt att kavla, men det gick superlätt att bara trycka ut degen. Det blev hur bra som helst & tunt !!!


Så det är ett tips !!- stå inte med nån slickepott eller nåt annat och bli skrikarg för att det bara glider runt på bakplåtspappret   


 


Bjöd ju på första omgången knäcke jobbet i måndags & jag vågar nog påstå att det gjorde succé !!!


Talar jag om imorron att jag har med mig nya så lär jag nog bli poppis   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards