**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Lind@ - 24 januari 2012 21:19


Fick mig en pratstund med Olivias lärare när jag hämtade henne innan idag och hon fick såååå mycket beröm.


Hon har enligt Anette knäckt "läskoden" och läser numera på allt, allt, ALLT !!


Det märker vi ju såklart av härhemma oxå för det ska läsas på varje liten grej och förpackning.


Såklart superkul & inte trodde jag att hon skulle börja "läsa" redan som 6,5 åring, det har jag svårt att tro att jag gjorde  


Men det klart, det börjas ju tidigt numera. Alice håller ju redan på och räknar (även om hon ju såklart inte är medveten om att det är det hon gör... men iallafall..)


STOLT MAMMA BLIR JAG IALLAFALL    

Av Lind@ - 24 januari 2012 21:11



Idag hade Olivia med sig en skolkompis hem !! Alice trodde nog att det var "hennes" kompis för hon sa direkt att Felicia skulle leka med henne på hennes rum !! Gissa om det blev nästan slagsmål då !! Olivia tål ju inte minsta kommentar och blev tvärt galen!


Dom fick på sig "danskläder" nästan så fort vi kom hem och ett tag var dom riktigt söta och hade jättekul !!


 


 


Jag gjorde Djungelkyckling (från Arla - supersmarrigt och jätteenkelt !!) till kvällsmat och alla 3 tjejerna, ja okey då, jag oxå, åt en rejäl omgång med ris och kycklinggryta   



Av Lind@ - 24 januari 2012 21:07


Blev en 50 minuters promenad ikväll - gött  men lite kallt om skinkorna !! :)


Och inte kunde dom låta bli att spela mitt avskyobjekt V Maggio !!    hahaha


Ser fram emot imorron då jag ska testa mage-rumpa-lår pass på "nya" gymmet !!!  Yihaa vilken träningsvärk jag kommer ha sen    


Nu ska jag käka en gooo apelsin och sen lite Cashews ..

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards