**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

STEGET FÖRE

Av Lind@ - 26 januari 2012 21:20


Attans vad bra det känns !!

När jag hämtat Olivia på fritids idag så for hon och jag ner till Lindex - skulle kolla in om det fanns några vinterkläder, typ overaller kvar för jag fick SMS häromdagen att det var halva priset på vinterkläder ... & kan jag ligga steget före inför nästa år så - ja tack!


Olivia botaniserade och valde snabbt vilken hon skulle ha & vilken Alice skulle ha ... fast den hon tyckte till Alice fanns inte i rätt storlek så där fick vi komma överens om en annan.

Hon snek sig till en mössa oxå som var sååååå go och fin    Och idag sa jag faktiskt inte NEJ, som jag oftast gör... 


Så nu har tjejerna nästa års vinterstass fixad - känns riktigt gött! Ett inköp mindre när det är dax för snö igen!!


 


Sen roade dom sig med att göra "roliga miner" som är ett stående nästan dagligt inslag här hemma...


Håll tillgodo:


   


   



Har blivit en kvällspromenad och och en omgång till med Gi-Knäcke idag oxå. Hade med en burk till jobbet häromdagen & SMACK så var det uppätet    (& det var inte jag som glufsade i mig alla själv, nä det har jag kollegor som hjälpte mig med !!  )  


Imorron kväll blir det tjejmiddag med min gamla mammagrupp - ska bli skoj! Brukar vara jättetrevligt och det blir säkert vin om jag känner Marie rätt   




 
 
jessica, hos Familjen vanlig

jessica, hos Familjen vanlig

28 januari 2012 17:48

Har oxå kollat om jag ska beställa på nätet till nästa år, de hade ju 30% på reapriset på ellos och även bra overaller på nelly.com såg jag. Vet bara inte vilken storlek jag ska köpa, har 98 till Judit nu och det borde ju räcka till nästa år oxå och då behöver jag ju inte köpa nån alls :)

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards