**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Lind@ - 5 februari 2012 20:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lind@ - 5 februari 2012 10:08


Det blev som jag befarade igårkväll - hann inte ens se klart Melodifestivalen! Såg nånstans till det var dags för röstning r 2 ... sen var det good night :)


Blev rätt tidig uppstigning idag pga att Olivia vaknade först vid 7-tiden och sen tog det inte många minuter innan Alice var vaken ..... I hate tidiga mornar :(


Sen har jag faktiskt somnat om en liten vända på soffan i kanske 20 minuter .. Nyss käkat frukost, fått mig en kopp kaffe och fått igång datorn (och kollat att jag i januari hade över 100 (!!) besökare nån dag...helt otroligt!)

Kul att Tilde har nyhetsmorron idag - jädrans va snygg hon är & tänkt att hon dessutom har 4 barn !! Men det klart dom får ju proffshjälp på TV med hår och smink - tänk om man hade fått det när man kom till jobbet   

Själv ser jag ju lite hajkon taikon ut vissa dagar ... !


Får blir en promenad bort till apoteket sen när dom öppnar, behöver lite medicamente till Alice mage som är lite krånglig..


Sen vid 16:30 blir det aerobicpass - YES VAD KUL !!!!  


Vad ska du hitta på idag ?



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards