**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Lind@ - 6 februari 2012 20:45


Idag slår jag ihop två träningspass ..


Var ju på en timmes superrolig aerobic igår - som jag lätt hade kunnat göra 1 timme till... det är såå kul så jag kan liksom snurra, hoppa, vända & greja hur länge som helst känns det som. MEN det är ju "bara" 1 timme ...


Idag har jag sprungit på löpband & det var inte igår jag gjorde det ska jag säga !! Undrar just hur länge sen det är ?? Säkert inte sen Olivia föddes .. ja ni fattar - aslänge sen!


Kunde ju inte riktigt med apparaten men jag fick igång bandet iallafall, på 20 minuter. Gick dom 5 första minutrarna i högt tempo och sen sprang jag 15 minuter i ca 6,30-tempo. Var inte speciellt trött efter det så jag försökte mig på och mixtra lite med knapparna och fick igång ett 5kilometers"pass". Jag valde lite för högt tempo mot vad jag orkade med men sprang nog halva ungefär på 5,15 tempo och resten på 5,27 tempo.


Måste säga att jag är nöjd, 50 minuters träning och 500 kalorier fattigare (enligt maskinen). Redigt gött   


Det blir definitivt fler "pass" på löpbandet framöver,  bra att kunna pressa sig själv oxå genom att sätta ett högre tempo + att man kan ju ändra lutningen på bandet om man vill ha variation. Får nog be nån som kan om en löpbandsinstruktion !!


Ett sånt skulle man ha hemma - eller hur?   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards