**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Lind@ - 8 februari 2012 20:18



Nu är vi nära !! några tjejkompisar och jag !! Vi ska anmäla oss till tjejmilen i Stockholm den 1 Sept !!


Så nu vill det till att träna & inte ligga på latsidan hela våren och sommaren !!


Latsidan är ju inte direkt nåt för mig så det är nog inget problem, men ett sånt här mål har jag nog faktiskt aldrig haft ...


Löpning har ju inte varit min grej innan, men skam den som ger sig   

Av Lind@ - 8 februari 2012 20:13


Såg en blus på Lindex för ett tag sen och igår när Olivia och jag var nere på stan och fixade några ärenden så var jag ju tvungen att köpa den ... den liksom skrek LIIIIIINNNNDAAAAAA köp mig !!   



Sen var jag inne på Benetton där det är 70% på rean. Hade förhoppning att komma hem med en lamullströja som jag spanat in förut, men den var slut. Istället blev det en ärmlös jeansskjorta för 144kr (hade kostat 479kr!), som jag ska ha till sommaren. Jättesnygg tvätt dessutom :)


Såg nu i Lindex webshop att det tydligen finns såna att köpa nu - så det måste varit ett bra köp för Lindex tar 249kr


Lindex variant (min från Benetton var snyggare  )  

   


Av Lind@ - 8 februari 2012 20:04


60 minuter styrkepass idag - bränner i musklerna och det kommer garanterat att kännas i kroppen imorron och på fredag !!


Inte lika kul som aerobic, men väldigt välbehövligt när man står (som jag gör för det mesta på jobbet..) vid datorn och jobbar.


Får se vad nästa pass ska bli? Aerobicen på söndag är inställd för hon som har det skulle iväg, men passat är flyttat till tisdag & gissa vem som ska boka in sig då ??   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards