**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Lind@ - 10 februari 2012 21:09



En kräkdri dag :)    Whohoo !! Ingen är gladare än vi !!


Olivia har fått "komma hem" idag - låter ju nästan hemskt, men det känns bra att risken för att hon ska få det minimeras & hon älskar ju att vara hos mormor (som enligt Olivia är världens bästa bästa mormor (för man får chokladmjölk & äta framför Tv-n och glass och godis ibland, hahahaha)


Alice har varit pigg och som vanligt idag och det har blivit lite barnarbete i form av 2 minuters dammsugning av henne, resten av huset rök jag på  


Blev en långpromenad för mig när Fidde kom hem idag. Sen var maten på bordet när jag kom tillbaka så  det blev lite FM Riesling (mitt favvo-vitvin som jag får beställa för i Vmo har dom inte det  )  och efter det har faktiskt både lite Baileys och Tequila Rose slunkit ner  

Har kollat in The Voice och jäklar vad bra dom är många som är med - jag som gillar Dolly Parton tyckte ju duettlåten med henne var outstanding !! Måste lägga till den på min Spotifylista !!


På tal om Spotify - när jag väl sitter där går det fanimej knappt komma på några bra låtar & sen kommer det nån på radion som bara WOW, den måste jag adda, men efter 5 minuter har jag ju glömt det .... Får väl börja ha anteckningsblock i bilen ..  


Imorron är det klippning för alla oss tjejer - är jag SNYGG när jag kommer hem så blir det en bild (fast det klart, ni såg ju den osminkade, ofixade sanningen innan idag ..) så det blir nog en bild ändå ..   


Sen ska Olivia på kalas imorron em, det är väl ungefär vad som står på schemat ... (ja lite annat oxå men det är inte så kul så det skriver jag inte om ..)


VAD ska DU hitta på ????



Av Lind@ - 10 februari 2012 11:37


Tänk vad tiden går... jag och Alice satt och kollade på gamla kort ...


 

Av Lind@ - 10 februari 2012 10:44


Efter en dag igår där Alice var helt utslagen - hade kanonhög feber hela dan och kvällen och kanske halva natten till idag, så är det en piggare tjej (=läs:gnället är tillbaka..) idag.


Skönt iallafall att magontet verkar ha vänt för idag har hon ätit lite och har inte lika hög feber.


Nu sitter hon i mitt knä och ska bara titta på VIDE !!! NUUUUUUUUUUUUUUUUU


Här kommer litet kollage på oss båda (försök bortse från den osminkade, oglamorösa sunkmorsan som tyärr råkade komma med  


 



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards