**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Lind@ - 11 februari 2012 18:17


Jädrans vad NÖJD jag är !!!! Nästan så jag måste skryta lite  


Kändes motigt när jag gav mig iväg bort till gymmet och jag hade inga större förhoppningar om dagens löppass på bandet .... men väl där så vände det...


Började med att gå 5 minuter, sen sprang jag på 5,47 tempo en lite stund och sen resten på 5,27 tempo ... 


Var ju rätt stum i benen när jag klev av så det kommer nog kännas närmsta dagarna, men det kommer det vara värt  


Nu ska jag käka Kebabpizza och dricka ett glas rödtjut med gott samvete     

Av Lind@ - 11 februari 2012 14:13



Att vad gött det är att få bort det risiga burret längst ut i topparna !!


Tjejerna klipptes först för att sen åka hem med pappa och kvar blev jag och fick sitta i lugn och ro..


Som vanligt inga chockartade förändringar, trivs rätt bra som det är nu faktiskt  



 



 



 



Av Lind@ - 11 februari 2012 10:12


Fick nyss följande förklarat för mig:


När jag kliver ur duschen tittar Olivia på mig och säger väldigt allvarligt:


- Mamma, gud vilka tjocka bröst du har - dom är verkligen jättefula.

 

JAHA, så var det med det, vet inte om jag ska skratta eller gråta   


Men jag skrattar nog tror jag !!    Lät dessutom väldigt kul när hon sa det och när jag sen försöker förklara att alla ser ju olika ut ....

 


 


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards