**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Lind@ - 12 februari 2012 11:19


Efter en jädrigt stökig natt pga Alice som är vaken och gråter och härjar om vartannat så var det iallafall gött med en lite lyxigare frukost framåt 9-tiden (ja, båda barnen somnade om efter att ha vaknat FÖR tidigt..)


 


Tanken idag var att barnen skulle varit hos mormor och morfar så jag och Fidde kunde röja med lite av varje härhemma ....


När Alice står med kläderna på i hallen och vi ska köra iväg dom så KASKADKRÄKS hon rakt ut så det stänker på både väggar och dörrar och hela sig själv !!! FY FAN säger jag!!


Så nu gick dom planerna i stöpet !! Olivia får vara där en sväng iallafall, får se om vi kan få lite gjort när Alice är hemma, det är svårt med en megaklåddig och megagnällig 3-åring ...


Imorron får Fidde VABBA för Alice kan ju såklart inte gå till dagis .... Märkligt bara att hon kräks nu igen, "sista" gången var ju i fredags sen-em/kväll ... 


Ps: Mina vader värkte så in i helskotta igårkväll så jag blev totalt utskrattad av familjen härhemma när jag haltade fram.... hahah - men idag är det bättre som tur är och gångstilen har återgått till det normala   



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards