**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Lind@ - 13 februari 2012 21:04


Har kraschat i soffan för en liten stund sen ..


En natt med alldeles för lite sömn (återigen...)... Är det bara våra barn som är stökiga på nätterna?! Ibland nästan önskar jag att jag fört statistik sen Olivia föddes på hur många HELA nätter jag sovit ... skulle antagligen vara en deprimerande historia så det kanske är lika bra att jag inte gjort det.. Tänk om man vetat det innan man skaffade barn... hua!


Idag har handling stått på programmet , sen kvällsmat (i form av Bullens korv och stuvade makaroner så ingen lyx precis men snabbt och smidigt), disk, bad för barnen, en skrikande Alice som var tvärt galen när hon skulle lägga sig!


Olivia har fixat en liten present till mormor och morfar på Alla Hjärtans Dag imorgon & jag har bakat lite till mina "gubbar" imorgon. Måste ju visa lite uppskattning imorron juh   


Funderar starkt på att dra till kojs strax ...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards