**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Lind@ - 14 februari 2012 21:21


Vaknade med halsont idag och det har hållt i sig hela dan + att jag nog haft feber för jag har frysit och haft mig hela dan och känt mig hängig - not good !!


Så dagens aerobicpass fick ställas in och det OGILLAS skarpt !! Att inte kunna träna känns riktigt uselt - och särskilt som det var veckans roligaste pass oxå! Får hoppas jag kan gå på söndag istället - siktar på det!


Bjöd på Mandelsockerkaka på jobbet idag, lite måste jag ju göra för mina gubbar på Alla Hjärtans Dag   


Alice har varit piggare idag, inget mera kräk och hon har visst ätit litegranna. Riktigt dagisredo är hon inte så det blir VAB för mig imorron, sen får vi verkligen hoppas att hon kan gå på torsdag.


Olivia har blivit hämtad av mormor på fritids i em och ska sova där inatt. Pratade precis med henne och jag skulle åkt bort med kläder ikväll efter träningen, men det blev ju inställt och sen har jag inte haft en tanke på att jag skulle dit med kläder - herregud, vilken mamma jag är! jag skäms! Är väldigt mycket annat att tänka på nu så jag kanske kan skylla på det, men ändå.... Jaja, mamma har lite extrakläder så det ordnade sig.


Tidig sänggång blir det strax, vill få sova vettigt inatt och föhoppningsvis vakna piggare imorron...



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards