**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Lind@ - 11 mars 2012 20:17



Har på Så Ska Det Låta och Marie Fredrikssons "Ännu Doftar Kärlek" spelas - gud vad fin den är - måste ladda ner till min spellista!!


Har varit en intensiv söndag och vi har hunnit med massor - är less på att röja och sortera nu känner jag!

Blir säkert en halv släpkärra till till tippen... varför sparar man på så mycket grejer - och då har vi ju ändå inte bott här superlänge... Så välbehövligt är det ju ...


Har hunnit med veckans roligaste pass idag oxå - Aerobicen - även om jag nästan var lite halvrisig i kroppen så fick det inte brinna inne idag !!! I LOOOOOVE IT !! Kan inte fler fatta det och gå på passet på GymCenter i Värnamo !!   



Olivia har varit lite halvförkyld i helgen och ev så blir det att mormor får rycka in som barnvakt imorron om hon inte känns pigg på morronen ...

Alice är ju snorig och täppt som vanligt så status "normal" på henne. Var ju på öronmottagningen med henne i torsdags och sa på skarpen att nu orkar vi inte ha henne krasslig längre !! Så vi ska få tid för operation i maj. Dom ska sätta in nya rör och ta bort polyperna ! Sen får vi hålla tummarna igen för att hon ska bli friskare... Snart 3 års mer eller mindre konstant sjukdom när det gäller Alice har väl på sätt och vis tagit kål på mig! Sorgligt med sant .....


Ny vecka väntar runt hörnet! Denna veckan får jag nog se till att fixa nåt fika nån dag ... Gi-knäckena är slut - kanske Havrekakor - brukar gå hem   


Nu ska jag ta en skål med Ostbågar !! Till veckan ska jag försöka att äta någorlunda ... Och Träna mycket   

Av Lind@ - 11 mars 2012 10:30


Har barnvakt lite idag så då gäller det att jobba järnet!


Ska ta oss an garaget idag då det är massor där som ska gås igenom..


Det börjar dra ihop sig till flytt (Fidde får sin lght om 3 veckor & jag om typ 4..)


Känns så skönt att det äntligen snart är dax  


Tills dess gör vi det bästa av situationen och det vardagliga rullar på som "vanligt" ....


   


VAR DET RÄTT LÅT SOM VANN IGÅR DÅ?? jag hade ingen favorit och kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker det var rätt låt?!

Vi har dansat loss lite här imorse till JeanBanan,David Lindgren och Molly bla. Gillar Mollys låt faktiskt. Tänker mig lite in i hennes situation. Erik Saade var ju säkert hennes första stora kärlek och så håller det inte .. ojoj, det är inte utan att jag själv tänker tillbaka på nån jobbig separation som finns med i bagaget ..

Det klart, när man är ung så tror man ju livet tar slut när man gråter så hela kroppen strejkar och livet rasar samman.. MEN som tur är, det vänder ALLTID & man går starkare ur det. Klokt sagt av en sunkig medelålders småbarnsmamma va ?  


Nepp, dax för jobb  !!



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards