**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Lind@ - 12 mars 2012 19:54


Såg grymt fram emot dagens löparrunda i solsken och härligt vårväder ...


Blev en TUNG runda, där jag fick stanna och stretcha 2ggr + gå uppför viadukten (brukar jag iofs göra..).


Benen var BLYTUNGA - egentligen bara förnamnet!!!! Helt stumma!


Vet inte om det var gårdagens aerobicpass (som ju är mycket high-low och som suuuuger i benen om man jobbar max, vilket jag gör) eller om det var att jag hade mina nya skor idag. Var tvungen att väga dom och konstaterade att dom väger 50gram mer än dom gamla (299gram).


Ni som springer - märker man av om skorna väger lite mer eller mindre ??? jag är ju amatör och vill ju gärna skylla på skornas vikt idag när det gick så förbannat tungt  


Men 52 minuter var jag ute på min 8km runda (med stretch-stopp).


Hade gärna försökt mig på milen idag - men det var kört .. :(


Imorron blir det vilodag tror jag (möjligtvis promenad om det är såhär härligt väder), sen BodyToning på onsdag är tanken.


Vad ska du träna i veckan ?? 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards