**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Lind@ - 13 mars 2012 19:45


Fick presentkort av brorsan i julklapp som jag inte utnyttjat så idag efter jobbet tog jag en tur till Trend House för att spana lite ... Är ute efter en skinn/fuskskinn-jacka & har väl det rättså klart för mig hur den ska se ut ... Men nån sån fanns inte ... denna gången! Får bli en tur dit igen om ett tag  


Var ju tvungen att ta vändan om HM oxå & där sprang jag på lite färgglada brallor! Köpte ju ett par gröna för ett tag sen som det var premiär för igår !!


Idag fick dessa följa med hem:


   


 


Det är ju smal modell så "över rumpan" modell på överdelen är ett måste! Man är ju liksom inte 20 längre   

(Snarare 37 om ett par veckor....  


Hörde redan när jag klev ur bilen när jag kom hem hur det vrålades och skrålades inne .... ! Och mycket riktigt - båda ungarna fullkomligt gallskrek när jag klev in genom dörren! Jag kan säga att det var nära jag bara vände och tog en sväng till på stan  


Nu soooover dom sött efter 15 minuters badande, där dom var osams 14 av minutrarna .. så medans jag stod i duschen så försökte jag medla så gott det gick....! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad trött jag blir på ungar som bråkar & det står jag för !!  


Hur gör ni när era ungar BARA bråkar varje sekund dom är nära varann ???  


Kanske borde investera i ett par djävligt bra hörlurar och bara låta dom hålla på - fast då blir vi väl vräkta framöver när vi ska bo i lägenhet  


Ser att på 1:an nu så går det följande: Så levde de lyckliga


Relationsserie om livet efter bröllopet. Del 1 av 8. Vi gifter oss som aldrig förr i Sverige, men antalet skilsmässor slår också rekord. Varför gifter vi oss, vad är det vi hoppas på - och vilka äktenskap är det som inte håller? Hur lever man lycklig tillsammans.


Ja hur fasen går det till ????

   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards