**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Lind@ - 17 mars 2012 17:25




www.petrifiedinpink.se


Vilken härlig webshop !!


Har gjort en beställning där idag - mina egna val kommer visas framöver !!¨




                  



Av Lind@ - 17 mars 2012 16:06


I torsdags var det tjejmiddag hos Sofia. Temat för kvällen var Italien/Spiskummin !!


Hade med mig kameran såklart, men så fort jag startade den så dog den! Batteri slut!


Så no photos at all !!


Jag länkar direkt till Jessica för hon hade minsann laddat batterierna innan !!


Supergod mat var det och några glas rödtjut slank ner oxå    

Av Lind@ - 17 mars 2012 15:54


Började helgen igårkväll med att somna typ halv 8 - var så in i helskottas TRÖTT !! Sov i soffan hela kvällen för att sen flytta in i sängen... var lite halvsvårt att somna om men gjorde väl det till slut och sov till 7-tiden när Olivia vaknade .. Behövde antagligen ett rejält sovpass! Har varit lite si och så länge nu, särskilt med Alice hosta om nätterna!


Simskola idag för Olivia vid halv 10, vi 3 tjejer for iväg på det. Sen efter det så var vi förbi och kikade på vårt kommande boende! Känns SÅ BRA! Fick nycklarna igår och träffade på både snickare, målare och en allt-i-allo-kille som jobbade järnet för att få det klart. Förhoppningsvis blir det inflyttning till Påsk !!  


Nu när det var tomt så var det lite lättare att få överblick hur stort det är. Jag konstaterade idag att jag kommer kunna ta med mig vårt matbord (och ha i nya vardagsrummet) som jag är så förtjust i. Att behöva sälja av just det har känns hårt på nåt sätt. Men nu kommer det få plats - whohoo !!

Köket är ganska litet så där behövs nåt nytt - alternativt om jag ska måla om ett gammalt i bok som jag hade för många år sen på Brändögatan. Har iallafall bestämt mig för att köpa 4st nya "Lilla Åland-stolar" i svart till köket.


 


Nu har tjejerna oxå sett det och för Olivia tror jag det var bra att hon fått sett vart vi ska ta vägen sen.


Var bara hemma en sväng och fick i oss en macka, sen for vi iväg till Willys. Olivia har önskat Tacos ikväll så det får det bli. Är ärligt talat inte så väldans förtjust i det, men det får väl gå  


Har hunnit med operation dammsugning av hus idag, toastädning, röj och en hel jäkla bänk full med tvätt som skulle vikas och in i skåpen + att tvättmaskinen har snurrat nästan hela dan oxå ...


Det är inte mycket till vila  


Skulle egentligen vilja ge mig ut och springa (eller kanske gå för jag har fortfarande den hemska löprundan i färskt minne !!).


Fidde är i sin nya lght och målar hela dan idag så vi får väl se om jag kan  få nån "egentid" idag ?


Hur ser din lördag ut ??




Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards