**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Lind@ - 24 mars 2012 19:04


Dagen började som vanligt på helgen "FÖÖÖÖR TIDIGT". Alice vaknade 05:50 & babblade på - mamma-mamma-mamma-mamma gör si och så, hämta välling, klia på ryggen osv osv ....


Vid strax efter kl 7 var jag iallafall ute på morronpromenad! Inte många jag mötte ska jag tillägga !!  

Men jäkligt go luft ute och skön start på dagen iallafall.


Sen var det simskola för Olivia som vi 3 tjejer for iväg på. (Fiddes flyttlass gick ju dag så dom hann med det innan vi var tillbaka, skönt för barnen att slippa se när möblerna bärs ut..).


Blev lunch ute i det fantastiska vädret och sen spenderade vi mestadelen av eftermiddan ute faktiskt.  


Barnen och pappa for iväg till farmor vid 5 tiden så då fick jag dra till Willys (& även CityGross för dom hade ju inte allt på Willys  ) och storhandla inför kommande vecka.


Blev så jädrans sugen på räckmacka så det har jag intagit ikväll med ett gott glas FM Riesling  


Imorron har jag bjudit in oss till mormor en sväng - tyckte det var en bra idé (mat & våfflor är utlovat  ).


     



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards