**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Lind@ - 25 mars 2012 21:10


Som vanligt började dagen härhemma kl 06 ... med en vaken Alice !! Vi sov alla 3 i bäddsoffan inatt så nån skönhetssöm vore väl synd och säga att jag fick. Dom är som två små propellrar   (&det kommer inte från mig för jag låg blick stilla när jag var liten, var bara att plocka upp mig och så var det nybäddat igen - jojomen så var det!) 


Olivia hade nog helst velat åka bort till mormor och morfar direkt på morgonkvisten då hon visste att en ny 3 växlad cykel väntade på henne ... !!


 

Hon cyklade  & cyklade och fortsatte cykla hemma senare på em/kvällen oxå - lilla tjejen vad kul det var att se hennes härliga leende (hon har varit lite ledsen i helgen för att Fidde flyttat).


Vi hann med mat och våfflor och lekplatsen under eftermiddan !! Härligt (men blåsigt) väder!


 


Själv kom jag iväg på mitt aerobicspass och idag var andra gången hon körde det "nya" programmet - helt galet kul och massor med roliga snurrar  


Nu hade dom fått hem Step-Up brädorna oxå så om två veckor blir det step-klass på söndag eftermiddan - whoohooo !! Det ska bli superskoj !!


Nu är jag ärligt så trött så jag håller på att stupa - ska faktiskt lägga mig nu så jag orkar med Alice 3årsTROTS imorron bitti !!



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards