**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Lind@ - 27 mars 2012 21:02


Idag ringde dom från öronmottagningen - dom hade fått ett återbud och undrade om vi ville ha tiden ...


JAAAAAAAAAAAA - det ville vi. Det är ju egentligen "min" vecka nu och således jag som ska ta all ev sjukdom. Just denna veckan är i stort sett alla tjänstemän utom jag och några stycken till, på mässa i Tyskland. Så det var inte världens bästa timing på operationsdag, särskilt inte med tanke på att hon får va hemma typ 1 vecka efter operationen.


Fidde var dock snäll och följer med på operationen imorgon så tar jag vabbningen tors-fredag.


Hoppas hoppas nu bara att hon blir "godkänd" för operation imorron bitti - hon är ju förkyld JÄMT JÄMT JÄMT så att pricka in en dag när inte det tjocka snoret rinner finns liksom inte ... Håll tummarna !!


       


 


Fick en go glass/chokladpuss innan - det gäller att passa på för det erbjuds inte pussar FÖR ofta precis   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards