**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Lind@ - 29 mars 2012 18:40


Ja man kunde ju tro att jag och Alice skulle varit hemma och VILAT idag .. tvärtom! Det var en superpigg tjej härhemma och vi har varit 3 rundor på fritids/skolan och hunnit med att "gå-på-stan" och fixa lite nya jeans till Olivia + att jag var runt och letade "fusk-skinnjacka".. Hade ju helst velat hittat en på Trend House eftersom jag ju har presenkort där, men en sån med muddar och lite högre i kragen fanns då rakt inte! Modellerna där var korta och allihop utan krage och muddar :(


Sen gick vi inom Lindex och HURRA !! där hängde den !! precis sån som jag tänkt mig  

Så med en kupong på 25% blev det köp - lagom till snön ska komma i helgen    


Alice och jag tog en promenad på förmiddan oxå, var förbi dagis och rapporterade statusen och att hon kommer imorron. Sen gick vi och pumpade vagnen borta på macken (jag körde nästan på fälgen !!) & sen gick vi förbi lägenheten. Det var 3 gubbar där som höll på för fullt - det är bara slutspurten kvar och det blir jättebra   


 



Häromdagen köpte vi glass av glassbilen och Alice säger följande till "glassmannen":


  • Vilken stor mage du har - har du en bebis i magen ??

Ja alltså, jag höll ju på att skämmas ihjäl !! Hon är livsfarlig, kommenterar folks utseende hejvilt   

Av Lind@ - 29 mars 2012 08:50



 


Dagen började BRA ! Sovmorron till halv 7 (jag var ju vaken innan men kunde ligga och dra mig och båda barnen sov som stockar ijämte   ).



Sen käkade vi frukost och efter det körde vi Olivia till skolan- där det var Påskpyssel hela dan..


Vi kommer dock hämta henne igen kl 11 för hon ska till tandläkaren, så ingen rast och ingen ro när man är "ledig"     


Alice är hur pigg som helst så av operationen märks ingenting, imorron blir det föskolan igen.


På återseende   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards