**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Lind@ - 31 mars 2012 09:16


Usch, idag har verkligen allt startat FEL !!


Ungarna vaknade alltför tidigt (innan kl 6..)! BRÅK och LIP & SKRIK efter 5 SEK !!!!!!!!!!!!!!!!!


Skulle egentligen varit på simskola nu men den TJURIGASTE ungen i världen (Olivia) fick ett sånt FRISPEL som inte var av denna VÄRLDEN !!!!!! för att hon INTE skulle ha OVERALLEN på sig !!!!!!!!!!!!


Så det hela slutade med att JAG blev helt VANSINNIG och det blir INGEN SIMSKOLA (dessutom var det sista gången idag!)


Jag vet ju såklart att man inte ska sänka sig till deras nivå men idag var det helt jäkla omöjligt !! JAG ÄR HELT MENTALT SLUT ! så är det bara .............


Många tycker nog att jag är FÖR HÅRD & det kanske jag är. Men sköter barnen inte sig så har jag inga problem med att ställa in vad det nu må vara, eller dra in lördagsgodis ... osv ..


Hur gör du för att "orka med" och "stå pall" för barnens utbrott mm ???


I KNOW WHAT I NEED - A BREAK !!!





Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards