**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under mars 2012

Av Lind@ - 4 mars 2012 18:50


Har ju koll på det här med drickat så jag har varit pigg idag   (hehe, Mia jag vet vad du tänker.. det kunde lika gärna varit krama toan hela dan  )


Men det blev en långpromenad ner till Sofia på andra sidan stan i förmiddags och sen stannade jag och Alice och fick fika och så blev det lite lek oxå, innan vi tog bilen hem.


Sen hem och till Danne där vi skulle få middag, men näh, det blev visst inget med det för han hade varit ute igår och var lite risig ... Så det blev fika.. Middag har vi fått ta igen nu ikväll.


Har varit på veckans roligaste pass i em oxå, den där timmen tar alltid slut alldeles för fort ..     

Av Lind@ - 4 mars 2012 09:59



Blev en jättelyckad kväll igår - fördrink vid 17tiden och sen middag vid 20snåret ..


Bilderna får tala för kvällen då jag måste svida om nu och gå och hämta bilen nere hos Sofia (Alice står med kläderna på i hallen ....)


 


 


TACK MINA HÄRLIGA TJEJER FÖR EN JÄTTEKUL KVÄLL !!   

Av Lind@ - 3 mars 2012 14:59


Ikväll slår jag, Sofia och Jessica (på Sofias initiativ) våra påsar ihop och firar våra födelsedagar (som infaller i januari,mars&april..)


Klockan 17 är det fördrink hemma hos Sofia och senare på kvällen bord bokat på Harrys !!


Vem vet hur denna kväll kommer sluta ??!  


GIRLS NIGHT OUT ÄR DET IALLAFALL !!  

Av Lind@ - 3 mars 2012 13:45



WOW vilket härligt väder idag !!


I förmiddags tog jag Alice i vagnen och gick bort till Matjätten för att hämta ut mina nya löparskor !!


Hade på mig på tok för mycket kläder bara ... och var kokhet ...


Alice var på gott humör och sjöng många härliga sånger för mig  


   



Av Lind@ - 3 mars 2012 13:40


Igårkväll var hela gamla "Fraktargänget" bjudna till Hida !!


Det är så fantastiskt kul att ses & det är svårt att förstå att vi i det gänget splittrades för 10 år sen (till sommaren), när DSV beslöt sig för att lägga ner Värnamokontoret ... :(


Men igårkväll hade vi jättetrevligt och vi fick god mat och vin och annat smått och gott :)


Värdinnan själv kom visst inte med på kort, men dom andra lyckades jag fånga  


   


Tack Hida & alla ni andra för en härlig kväll med som vanligt många asgarv   

Av Lind@ - 1 mars 2012 19:52


En timmes BodyToning igårkväll har idag gett mig gryyyyym träningsvärk idag :)


Var mycket utfall igår och benen skakade så mycket redan under passet så jag hade redan listat ut att träningsvärken skulle bli häftig!


Toppen lär väl vara imorron   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards