**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Lind@ - 3 maj 2012 21:28



Finns ju en del gobitar i den nya PS-kollektionen..


 

Det här ska jag köpa till köket har jag tänkt - supersnyggt !!

 

  

Hade absolut varit ett alternativ till mina svarta Lilla Åland stolar som levereras imorron ..

 

  

Kanske denna får flytta in i mitt vardagsrum ..

Av Lind@ - 3 maj 2012 20:31


Tunt med inlägg på sistone ... Har varit iväg lite under dom extra lediga dagarna och njutit av det fina vädret bla  


Igår blev det en powerwalk runt Osudden på dryga timmen och idag en löprunda runt .... tog mina gamla skor idag och lite lättare gick det, men eftersom jag inte sprungit på länge nu så var det tuuuungt i värmen .. *pust* ..


Sprang bort och kollade in mamma och pappas nya lägenhet som dom fått nyckeln till i dagarna - supercentralt och jättefint! Där kommer dom garanterat att trivas (&jag oxå när jag hälsar på!)   


Nu har jag precis satt i mig lax, ugnsrostade potatisar och morötter och en kall currysås med äpple    

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards