**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Lind@ - 6 maj 2012 22:13


Här kommer några bilder - börjar bli mer och mer klart nu & det känns superbra  


   

Av Lind@ - 6 maj 2012 21:57


Fixade till tygtavlor till jobbet idag - blev faktiskt supernöjd med dom  


Dom ska sitta i nya fikarummet - får hoppas "gubbarna" blir nöjda.


   

Hårbotten fick sig en omgång med färg oxå & sen inpackning ...

Av Lind@ - 6 maj 2012 21:48


Igår morse styrde Sofia och jag kosan mot Skillingaryd för att hämta upp Jessica - sen for vi vidare till Jönköping.


Vi startade som förra året med en go kardemummabulle med vanlijcreme   Jag testade nåt som hette Chai Latte, men det var inget vidare .... smakade nejlika (men nu har jag iaf testat och behöver inte undra vad det är för nåt..).


 


Vi rände i affärer dagen lång och HM tog längst tid (tack vare mig när jag skulle prova halva barnavdelningen, strl 170 passar mig perfekt  ).   Vi käkade på Bishop Arms och där slank det ner ClubSandwich och Jessica körde på burgare. Jag fick snällt hålla mig till vatten, då jag var chaufför för dagen, dom andra två slog till på öl.

Vi höll på att missa att betala för oss när vi skulle gå & servitrisen bara tackade och sa hej då ... men i sista stund så kom vi på att OJ, vi kanske ska göra rätt för oss   


Det blev handlat lite smått och gott och jag kan väl sammanfatta det med att VÄRMEN får gärna komma nu, för det mesta var väldigt somriga plagg.


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards