**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Lind@ - 13 maj 2012 20:10



Snälla mamma och pappa kom förbi så jag kunde gå på Step-passet i em.


Så en timmes megasvettande blev det och ett himla hoppande och studsande - den ultimata träningsformen för mig & nåt jag skulle kunna utöva iallafall 3ggr i veckan om det bara fanns pass och tid!!


Till veckan får det nog bli en (minst!!) löprunda nån dag, måste ju träna det oxå ... fast det just nu känns lite motigt, blir gärna så när jag vet att Steppen är så in i helskotta mycket roligare   

Av Lind@ - 13 maj 2012 20:02


Snacka om att veckorna och helgerna med barnen är intensiva! Hemskt, men när söndan är här så är man på bristningsgränsen ..... & just nu vill jag bara att dom ska somna så mamman här kan få ett par timmars nervarvning, innan en ny arbetsvecka drar igång.


Idag har mamma och pappa varit här en sväng och hjälpt mig få upp några tavelhyllor + att jag fått in micron i ett skåp så den slipper ta bänkplats... kort kommer, men jag är nöjd, ser lite mer ombonat ut när det är lite mer på väggarna.


Blev en sväng till apladalen i em, hade med mig så mycket andra grejer så kameran kom tyvärr inte med ...


Men ett bildkollage från dagen kommer här:


 

Alice åt 3 portioner med Chokladpudding och grädde - Det är gott mamma, sa hon   



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards