**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Lind@ - 21 maj 2012 21:25


Blev en härlig långhelg för min del ..


Delar av den spenderades i Halmstad med en person som jag tycker väldigt mycket om  


Bara att komma till stugan är semester på hög nivå, som jag längtar dit denna tiden, det är fantastiskt skönt att ha nånstans att åka till. Som inte ligger så långt bort ..


Lite hemmafix har oxå hunnits med och 2 nya kuddar till soffan har jag sytt - sen pajade jag symaskinen. En del svordomar utspelade sig när det började trassla ihop tråden underifrån och sen vägrade den plocka upp undertråden så nu står den i klädkammaren och jag känner för att sparka till den varje gång jag ser den    Service nästa ...


Nu är det "mammavecka" igen och i eftermiddags hämtade jag tjejerna på förskola och fritids. Varmt och skönt väder vi fått    och skitiga lortungar fick jag in ikväll, så långdusch halvt protesterande blev det.


Sååååå skönt att få se dom igen, Alice tycker jag ändrar sig mest från vecka till vecka, nya uttryck och ord hela tiden   


Olivia hade läst en halv bok i skolan idag, lilla stumpan vad duktig hon är ...


Som vanligt vid denna tiden - en trött mamma - gäsp !!!

  

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards