**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Lind@ - 1 februari 2013 21:30

Har ju varit en pärs med barnen, eller läs Alice, denna veckan.


Dagen idag började med att jag fick en utskällning av en kollega för nåt som jag inte visste nåt om... Som det visade sig att min sk chef hade alla uppgifter om och som han INTE hade meddelat mig.. Jag blev vansinnig såklart och var nästan på väg att gå hem kl 9 imorse! Hela dan förstörd. Hur fan ska jag kunna sköta mitt jobb under såna förutsättningar? Nä fan vad jag önskar mig en ny arbetsplats, jag kommer kolla tidningen varje dag framöver!


När jag kom och skulle hämta Alice var dom på väg ut och hon fick ett psykbryt å det grövsta. Hon skrek och vrålade och kastade sig runt så dom kläderna hon fått på åkte av.. fick till slut bära ut henne till bilen utan ytterkläder och stänga in henne i bilen, för att sen gå tillbaka in och hämta resten av grejerna... Vilken pärs..


Behöver jag tala om om att jag bröt ihop fullständigt när jag kom hem....

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards