**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Lind@ - 15 februari 2013 20:28


Vilken jävla kväll !!


Gick väl rätt bra så länge Olivias kompis Tilda var här - hon åkte hem strax efter kl 19.


Efter det började ett sånt stimmande, bråkande och leva rövare så jag fick till slut psykbryt! Och vrålade HÅLL KÄFTEN NU! (ja jag vet, fruktansvärt pedagogiskt..men jag var så fly förbannad!)


Slutade med att jag låste in mig på toan och i godan ro borstade tänderna och tvättade mig... medans båda två stod utanför och vrålade och lipade!


När jag var klar deklarerade jag att JAG går och lägger mig så kan ju dom två fortsätta bråka i vardagsrummet.


Men nähä, det var dom visst inte intresserade av!


Jag släckte ljusen och gick och la mig och dom lommade efter .. Helt knäpptysta när vi alla lagt oss & dom somnade nästan direkt..


OJOJOJ vad det här med sk freeeedagsmyyyyys är överreklamerat ...   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards