**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under mars 2013

Av Lind@ - 6 mars 2013 21:47


Var ju på visning på en 3:a i området jag bodde i innan vi byggde huset .. Kändes okey, problemet är bara att det inte finns några parkeringar i anslutning till den "sidan" av området .. Så där föll det ..


Gogglade av en slump efter lägenheter och har nu svarat på en annons på en 3,5:a på 85 kvadrat  typ mellan där jag bor nu och där vi bodde innan - hyran ligger på 6900 så den är ju inte heller så billig... men 1300kr mindre än vad jag har nu ... ÅHH, nu tändes det ett hopp ... och barnen skulle få närmre till kompisarna på vår gamla gata ...

Håll tummarna att den kan vara nåt för mig och tjejerna !!! 

Av Lind@ - 5 mars 2013 20:26



Vanligtvis brukar måndagar eller möjligtvis tisdagar när jag är själv igen, innebära lite uppröjning efter barnveckan.


Det brukar vara grejer ÖVERALLT och på nåt vis är det ganska skönt att få ordning och reda veckan jag är själv.


Idag var det sån röjning som stod på schemat, tog sin lilla tid kan jag säga och det var massa tvätt oxå från igår som skulle på rätt plats.


Hämtade ut två paket idag. Ett innehålland ett par jeans, som jag inte alls blev nöjd med. Dom passade superbra, men tvätten var inte snygg, såg skitiga ut ... Så do m får åka tillbaka imorgon.

I det andra var det ett par innetofflor som jag tänkt ha hos Mats, skulle vara strl 37-38, men var på tok för små, så det blir retur på dom oxå .. Det som får stanna är ett par Sorel vinterstövlar till Olivia inför nästa år och en cerise Didriksson mössa till Alice.


                                             


Nu ska jag Skypa med min älskling som är i Norge ..

Av Lind@ - 5 mars 2013 20:20



Var egentligen ingen träning inplanerad idag..(var på BodyToning igår och ska på Striding imorgon), men jag blev SÅ SUGEN (jo det är sant!!   ) så vid strax efter sex snajdade jag om till löparkläder och gav mig av ett varv runt stan.


Blev 6 km, så inte sådär jättelångt, men jädra så skönt när jag kom hem & nöjd att jag sprang uppför hela viadukten   


Har ju Göteborgsvarvet att träna inför så jag borde verkligen vara i hårdträning nu, men det är väl synd att säga att jag är ..Fast jag gör så gott jag kan under dom förutsättningarna som jag har.


Har bestämt mig för att nån mer tjejmil blir det inte, det var för mycket folk, trångt och jag kunde inte springa i det tempot jag ville. Sen gjorde väl förra årets väder inte inte mer positivt inställd heller, men det är ju en annan femma ..

Av Lind@ - 3 mars 2013 09:31

Så startar söndagen..

Om ett tag klarar nog Olivia att fixa det själv..

Av Lind@ - 1 mars 2013 20:53



För barnen !!


Olivia som skulle på disco i kväll fick en superstylad häftig frisyr med mycket glitter   


 


 


 


Och såhär blev lillasyrran - som fick sitt burriga hår plattat istället = en helt ny tjej !!


 


 


 


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards