**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Lind@ - 1 april 2013 13:31



Inte mycket bilder från Påsken, men vi har hittat på massor !!


I fredags åkte vi till killarna på förmiddan. Sen vid 17-tiden kom mina föräldrar till Mats på, vi bjöd på 3-rätters och det var jättelyckat. Mats föräldrar skulle varit med oxå men med tanke på att jag varit så risig och fortfarande inte är 100 kry + att Alice hade haft feber och hostade och näsan rann så vågade dom inte komma. (Mats pappa är ju lite dålig).


På Påskafton åkte vi med hela barnaskaran till Leos Lekland i Borås ( i två bilar, lite trist men med så många barn blir det så   ). Kom hem framåt kvällkvisten och då gjorde Mats och Gustav supergod schnitzel med strips och beasås till - åh det var såååå smarrigt !!


Igår (Påskdagen) tog vi återigen bilarna och styrde kosan mot Skövde och deras fina bad (kolla in Skövde Arena - vilket äventyrsbad !!!!) Vi hade ASKUL !! och tjejerna tuffade till sig så vi åkte dom stora rutschkanorna - ja det var grymt!

När dom stängde vid kl 18 styrde vi tjejer mot Värnamo (med ett mat-stopp på Max i Jönköping på vägen hem då vi höll på att dö av hunger   ) och sen landade vi hemma vid nio-tiden.


För ett par timmar sen blev tjejerna hämtade av Fidde och jag sitter i valet och kvalet om jag ska ta mig en promenad runt Osudden i det fina vädret... Lite mat måste jag nog få i magen först, har bara käkat en rostad macka till frukost och det var lääänge sen nu..

Har ju sista boken om Mr Grey att läsa oxå, så det får jag nog sätta mig med sen - efter promenaden.


Är inte helt bra ännu faktiskt, hostan sitter i och så även förkylning, så nåt hårdare träningspass blir det nog knappast än på ett par dar.


VAD HITTAR DU PÅ IDAG ??

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards