**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under juni 2013

Av Lind@ - 20 juni 2013 16:28

Av Lind@ - 19 juni 2013 22:48

Dessa rosor kom med bud ikväll.

Sååå fina och doftar underbart :)

Tack Älskling ;)

Av Lind@ - 19 juni 2013 22:45

Ja så länge tog det att reda ut flätorna.... Det var sista gången, haha.. Nu har hon detta burret ;)

Av Lind@ - 16 juni 2013 20:13


Har fått till en del pass denna veckan och det känns såååå gött !!

Turkiet-resan med buffé dagarna i ända satte sina spår   

Nu ska dom kämpas bort (inte lika lätt som att äta till sig dom ... måste vara åldern !!)   


  • Söndag - Hemmaträning med DVD´n "Functional Training"
  • Måndag - Vilodag
  • Tisdag - Flowin följt av 30 minuter löpning ute
  • Onsdag - 40 min löpning ute
  • Torsdag - Tränings-DVD´n igen
  • Fredag - Vilodag
  • Lördag - 1 timmes powerwalk runt Osudden
  • Söndag - 45 min morgonpowerwalk + 1 timmes spinning på sen-em.

Har du hunnit med nån träning i veckan ??

Av Lind@ - 15 juni 2013 20:23


Detta året var Veronica kvällens värd när vi hade vår sommaravslutning med miniknytis !!


Längesen jag träffade tjejerna nu. Jag var inte med i april då vi skulle till Stockholm med jobbet dan efter och jag kände att jag helt enkelt inte hann .. Trist, men jag var tvungen att prioritera.


 


Oops, Anna kom visst inte med .. Men hon satt bredvid mig !!


Det vi vill grilla tar vi med själva, sen körde vi knytis på resten.

Jag hade med mig Ananaspaj med jordgubbar & vaniljglass till efterätt.


I början av Sept drar vi igång igen !!

Jessica är först ut, tror hon fick England och Chili som tema !!

Av Lind@ - 15 juni 2013 20:21

Alice gick lös med kameran häromsistens .. en del bra kort faktiskt (som kom med i kollaget)   


 

Av Lind@ - 15 juni 2013 18:51



Vilken härlig vecka vi hade i Turkiet (1-8 juni). Vi bodde på Side Village, vilket jag varmt kan rekommendera !!


 


Maten var gudomlig. Vi hade Family Inclusive (tror jag Ving kallade det) Frukost alla dagar och Lunch-buffé & Middagsbuffé 5 dagar av 7.

Då vårt flyg var 6 timmar försenat på ditresan så föll 1 äta-ute-middag bort, men i efterhand gjorde det inget. Vi har fått kompensation (600kr/pers) från IF (som är Handelsbankens försäkringsbolag om man betalar sin resa med tex Allkortet)


Många härliga bildkollage får stå för reseberättelsen !!


                                       


Lite Videos oxå !!



 
 
 
 



TACK till Mia & Håkan som fick med oss till härliga Turkiet !!


Hit vill jag åka igen !! Gärna med Er   

Av Lind@ - 15 juni 2013 18:05


Senaste numret av Allt Om Mat (Grill Special) innehåller sååååå många recept som ser urgoda ut !!


Ikväll testar jag en ny variant av Potatissallad och en Romescosås (gjord på bla rostade mandlar).


Båda kan varmt rekommenderas (jag serverade grillad kyckling till).


 


 


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards