**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Lind@ - 3 juli 2013 21:28

 

BAKADE BANANKAKA OCH ALICE SLICKADE SKÅLEN


 

BESÖK I  APLADALEN


 

MATADE KANINERNA TILLS DOM FÖRMODLIGEN VAR PROPPMÄTTA !!


 

TRÄFFADE PÅ EN GRANN"DAM" OCH HENNES BARNBARN SOM ALICE LEKTE MED HELA TIDEN VI VAR DÄR..



Det som INTE känns särsklit kul är att JAG nu sitter med illamående och en mage som är i uppror ..

Har lagt handdukar i hela sängen utifall om att det blir kaskader från alla inatt ..

Hinkar på båda sidorna om sängen ...


Alice har ju varit som vanligt idag och ätit massor.. så jag hoppas hoppas att hennes lilla kräkomgång var på tillfälligt besök.


Jävligt dålig tajming oxå, dagarna innan semestern när det är MASSOR att göra - bläääää!!

VAB

Av Lind@ - 3 juli 2013 09:40



Var ju faktiskt ett tag sen jag vabbade nu ... men idag är det dax igen.


Alice vaknade inatt och gnydde till .. I ren reflex så sprang jag upp och hämtade en hink och hann bara tillbaka in till sängen innan hon började klökas och det kom lite kräk.


Sen var det inte mer med det - hon somnade om efter jag tvättat av henne lite på toan och sov hela natten och idag är hon som vanligt och har ätit frukost ... Mysko!


Jag själv har däremot varit mer eller mindre vaken hela natten, livrädd att hon ska kräkas i sängen.

Jag hade dessutom klätt in halva sidan med handdukar ifall om att hon skulle kräkas rakt ut!


Olivia är oxå hemma. Hon är inne i en period där hon är SÅÅÅ orolig och ängslig för precis ALLT ALLT ALLT.

Redan igår började hon att hon inte vill åka med fritids till High Chaparall idag .... Och nu när jag ändå är hemma med Alice idag så fick hon välja om hon ville stanna hemma eller åka med till Chaparal.

Hon valde att stanna hemma! och hade sån ångest stackarn. Hon grät för hon VILLE åka, men ville ändå inte för inte jag eller Fidde var med. Nä hon har det jättejobbigt nu...


Nu ska hon följa med vår gamla granne Tilda till Värnamobadet sen vid kl 12, så det ser hon fram emot... Och verkar inte orolig ännu..


Jag passar på att köra ett pass i tvättstugan när jag ändå är hemma, så slipper jag det imorgon kväll som jag egentligen hade tänkt.


 

Olivia låtsas att hon gör "bomben" !!


 

Alice leker att hon och Melenie ska åka på semester

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards