**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Lind@ - 4 juli 2013 21:16



Igår frågade Alice mig om jag vet vem Kristin är (det är Fiddes tjej).


Jag svarade att jag har ju inte träffat henne ännu.


Då säger Alice - Det är pappas käring ..


Jag blev ju så himla full i skratt och fråga om hon menade att det är Fiddes tjej.


NEJ, det är pappas käring får jag till svar igen.


Då frågar jag om det är för att pappa är kär i henne som det är hans kär-ing.


JA det är det får jag förklarat för mig ...




Jisses - det klingar ju lite illa, men jag tror hon menar typ "käresta"



Sen hade hon ytterligare en förklaring. En kille på hennes dagis hade visat snoppen och direkt frågar Olivia: HUR såg den ut ??

- Liten och skrynklig svarar Alice och flinar ..

Av Lind@ - 4 juli 2013 21:10


Fick ett infall och tog med barnen till Osudden efter jobbet.


Svängde bara inom hemma och fixade lite mackor, kaffe och saft - sen Osudden nästa.


Lite småruggigt när vi kom dit, men stundtals sprack det upp och var riktigt skönt.


Olivias klasskompis ringde när vi var där och ville leka, så jag föreslog att hennes pappa kunde komma med henne dit.

Mycket lyckat drag !! Dom lekte superbra och vi stannade tills klockan 19.

Då vart det tandagnissel när jag förstörde deras koja ... ojojoj, hemska mamma.. men det är faktiskt jobbdag imorgon oxå.


 


 


 


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards