**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Lind@ - 31 augusti 2013 16:27


Bestämde mig igårkväll för att ta en tur till Jönköping idag.


Hade sett en matta på en blogg, som var köpt på Rusta, och som var jättesnygg!

Så det blev första stoppet när vi åkte upp på förmiddagen.


Mattan jag hade sett ut var slut... men jag hittade en annan som jag tyckte var snygg - så det blev köp av den istället.


Den vita mattan jag köpte när jag flyttade in var bra skitig och den var ju lite luddigare så den kändes så sunkig !


Sen blev det en tur till IKEA, där jag köpte en klädstång som ska stå i hallen. Barnen behöver ha nåt smidigt att hänga av sig kläderna på när dom kommer hem om eftermiddagarna.


Sen blev det en runda inom HM oxå, där jag sett ut lite skor på nätet.


Så nya tuffa höst-kängor fick tjejerna. Olivia valde ett par med nitar - nästan så jag kunnat tänka mig såna   


 


Sen skickade jag bud med Mats som är i Göteborg idag.

Denna spegeln var slut i Jönköping, men i Götet fanns den så han har köpt den åt mig.


 

Tror det kommer bli perfekt med den i hallen. Särskilt med dom där små hyllorna, perfekt för småsaker   

Av Lind@ - 31 augusti 2013 16:26



Efter frukost blev det lite pyssel för tjejerna:


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards