**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

SOMMARKLÄDER UT - CHECK !

Av Lind@ - 5 oktober 2013 13:09



Mats skulle ut i skogen en sväng - så då styrde jag kosan mot stan och har ägnat mig åt att stuva undan alla sommarplagg.

Nu är det varmare plagg framplockade och jag är väl så redo jag kan bli för kallare temperatur ..   

Gillar INTE att kylan är på ingång ... Är mycket mer en sommarmänniska.

Skulle aldrig betala för nån skidsemester - hua - vad hemskt att behöva åka till kallare väder!


Ska dra på mig löparkläderna nu och ta ett varv runt Osudden - inte för att jag känner för det, utan idag MÅSTE jag röra på fläsket .. (jo, det börjar sätta sig överallt nuförtiden!!)


Häromveckan fick jag kommentaren av Olivia - Varför är din rumpa så dallrig mamma !! Sen ville hon att jag skulle hoppa (jag hade precis kommit ur duschen).. & jäklar vad hon garvade när jag hoppade, skitungen !  

Det hoppade tydligen nåt alldeles galet mycket fick jag veta !!   


VAD HITTAR DU PÅ ??

 
 
Ingen bild

Mia

5 oktober 2013 15:05

Hej! Rolig hon är Olivia =) Tur hon inte sa så till mig för här verkligen dallrar det..... Bläää!

Vi har varit på Tildes första innebandymatch och de vann med 16-5 =)). Bra början på säsongen! Hoppas det håller i sig!

Håller med dig att sommaren är bättre än den kalla vintern men jag tycker det är ganska kul att åka slalom också. Vi hade ju trevligt förr på after skin =))

Jag har anammat ditt tips och beställt glossybox. Hoppas att jag får massa användbart.

Ha det gott!
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards