**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lind@ - 5 oktober 2013 22:58

Som vanligt bjuds jag på festmat här på "landet"..
Torskpaket med urgod sås -mums :)

Av Lind@ - 5 oktober 2013 13:09



Mats skulle ut i skogen en sväng - så då styrde jag kosan mot stan och har ägnat mig åt att stuva undan alla sommarplagg.

Nu är det varmare plagg framplockade och jag är väl så redo jag kan bli för kallare temperatur ..   

Gillar INTE att kylan är på ingång ... Är mycket mer en sommarmänniska.

Skulle aldrig betala för nån skidsemester - hua - vad hemskt att behöva åka till kallare väder!


Ska dra på mig löparkläderna nu och ta ett varv runt Osudden - inte för att jag känner för det, utan idag MÅSTE jag röra på fläsket .. (jo, det börjar sätta sig överallt nuförtiden!!)


Häromveckan fick jag kommentaren av Olivia - Varför är din rumpa så dallrig mamma !! Sen ville hon att jag skulle hoppa (jag hade precis kommit ur duschen).. & jäklar vad hon garvade när jag hoppade, skitungen !  

Det hoppade tydligen nåt alldeles galet mycket fick jag veta !!   


VAD HITTAR DU PÅ ??

Av Lind@ - 5 oktober 2013 13:04


Igår efter jobbet var det bara hem och vända och få med "övernattningsväskan", sen styrde vi kosan mot Ullared !


Inte så mycket folk och jag hittade det jag skulle + såklart lite till   


Mest nöjd är jag nog över den vita fluffiga fleecemorgonrocken med grå stjärnor på - såååå fin och skön   


 

Ser mycket ut - men vi delade vagn så "bara" hälften är mitt !!   


 

Mys i nya härliga morgonrocken   

Av Lind@ - 2 oktober 2013 20:10

Äntligen !!
En TV har inhandlats idag, Elgiganten hade superpris på en 40-tummare, så jag slog till :)
Sen till Jysk och shoppa byrå..
Mats har hjälpt mig att få ihop allt och nu är jag sååå nöjd :)
Tror barnen kommer bli urglada när dom kommer på måndag!! Det kommer lösa en del tv-bråk oxå..

Av Lind@ - 1 oktober 2013 23:12

Den gamla for i golvet för ett bra tag sen..
Den nya har legat i kartongen ett bra tag..
Dessa väggar är inte helt lättarbetade!
Igår tog Mats med dunderborrmaskinen och nu är nya spegeln på plats.
Blev sååå nöjd :)

Av Lind@ - 1 oktober 2013 23:07

Världens enklaste att göra egen granola och sååå gott blir det!
Ska se om jag hinner lägga ut recept imorgon..

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards