**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Lind@ - 4 mars 2014 21:34



I lördags em/kväll firade vi brorsan som fyllde 37 bast !!


 



Blev bjudna på fläskfilé, örtsås och hasselbackspotatis   

Av Lind@ - 4 mars 2014 21:30


I fredags var jag kompledig och fick med mig mamma till IKEA + Alicegumman   


Blev en dyyyyr shopping men fick med mig massor med förvaring hem, i form av 2 höra Malmbyråar och plastbackar mm mm .. 


 



Mats och killarna var här i söndags och hjälpte till att montera !! 


Har barnen lite extra denna veckan då Fidde är på utbildning för nya maskinen han ska jobba vid, så det blir inte mycket gjort på kvällarna denna veckan heller. Ska ta ett race på lördag och tömma av lite lådor.



Av Lind@ - 4 mars 2014 21:28



Lite inflyttningsbilder ..


Som vi sleeeet under flyttdagarna förra helgen, ojojoj !!


 


 


 

Av Lind@ - 4 mars 2014 21:21


Ja det har jag fått lära mig nu efter att ha flyttat till deras hyreshus!

Man kan som jag bedömer det lämna det HUR sunkigt som helst och få det godkänt!

En kille (han som godkänt besiktningen) var här igår och vi gick igenom städning och jag visade följande bilder. Han sa rätt ut att den dagen jag flyttar kan jag lämna lägenheten i detta skicket ... Helt sinnesjukt juh !! 

Detta är nivån som Finnvedsbostäder satt som acceptabel fick jag även förklarat..


Vore kul att höra era åsikter ..


 


 


 



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards