**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Lind@ - 10 mars 2014 21:17


Fick förvarning igårkväll att Alice inte var pigg ...


Så imorse blev det "sovmorron" till kl 7 då Fidde kom med Alice.


Hon var rätt pigg på förmiddan och jag fick tom se lite dansuppvisning, innan febern slog till och hon somnade i soffan ..




Vid kl 14 var det dax att bege sig till fritids för att hämta Olivia. Då hade jag fått i Alice en liten yoghurt och lite saft.. Pannkakorna som jag gjorde till lunch var orörda.

Hämtade Olivia och 2 paket från Jotex borta på Matjätten. En ny hallmatta + en vit retrolampa som jag skickat efter (perfekt när dom hade 30% !!) 


I em har Alice varit STEKHET !! och sovit lääääänge..


 


Fidde var juste och kom och körde Olivia till dansen då jag inte hade nån som kunde se efter Alice och hon var för dålig för att jag skulle ta ut henne. Verkligen det sämsta med att va ensamstående   

För det mesta ställer ju mamma och pappa upp, men just idag var dom på annat håll.


När Olivia kom hem från dansen så hade Alice Ipren börjat verka så då åt hon lite (eller rätt mycket för att va så risig) Djungelkyckling och sen en youhurt när vi kollade Farmen.


Efter badet så blev det Premiärbad i badkaret sen en fastighetsskötare varit här idag och bytt propp&rör samt ny duschstång i andra toan mm.


 



Nu sover båda gullhönorna sida vid sida i min säng och jag ska strax bege mig in och krama dom   
 



 

Av Lind@ - 10 mars 2014 08:33

 


 


I fredags var vi bjudna till Anneli ute i Ohs.


Sett fram emot denna träffen läääänge nu   


Vårt gamla goa gäng värdesätter jag högt - vilka fina människor jag fått chansen att jobba med/lära känna   


Nästa träff blir i Maj & då ska vi träffas på Snipen och äta Tapas !!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards