**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Lind@ - 11 mars 2014 21:27


Hade lite funderingar i em på att ställa hyllan under trappen på högkant ...


Sen när mamma kom hem med Olivia så nämnde jag idén för henne och då trodde hon att jag menade att ställa den jämte TV-hyllan .. Så långt hade jag inte tänkt när jag själv spånade .. Men shit, vilken bra idé det var !!   


Så vi möblerade snabbt om och jag blev jättenöjd + att utrymmet under trappen nu blev större och hela rummet känns luftigare   

Ska komplettera med lite nya korgar och flytta lite av modulerna i TV-hyllan så det blir lite mer estetiskt i mina ögon. Sen får jag nog vara nöjd med möbleringen av den enda hela vägger i vardagsrumsdelen   


 


 



Det är ju inte världens största vardagsrum precis, men jag STORMTRIVS verkligen här !!


Frågan är om jag nånång innan har haft denna trivselfaktorn efter så kort tid ??


Misstänker för övrigt att det är influensa Alice har !! Hon har haft en sån febertopp i em och hon var halft vaken till Farmen, sen slocknade hon igen ... Stackars min lilla gobit ..

Av Lind@ - 11 mars 2014 15:26



Alice feber hänger i, liksom hosta och snorig näsa ...

Hon har varit ganska pigg på förmiddan och nu precis vaknat efter ett låååångt sovpass (precis som igår). Nu är hon bännhet igen!


Det kommer bli en 3-dje dag hemma imorgon, barnen är viktigast, så är det bara.. Även om jag har sååå dåligt samvete för jobbet...


 


 


  


Har haft "gubbar" från Finnvedsbostäder här i dagarna två nu .. Eller inte hela dagar, men dom har fixat trasiga utelampor, nytt rör under badkaret, ny duschstång och jobbat länge med att fixa trappan som knakade hej vilt när man gick upp&ner .. Men nu verkar det mesta vara åtgärdat   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards