**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under mars 2014

Av Lind@ - 24 mars 2014 20:36

Alice och Nova bjöd på en härlig Melodifestival show efter dagis !!! :)

Disco lampan är på för den rätta stämningen !!

Av Lind@ - 22 mars 2014 21:57

Har bastat i vedeldad bastu ikväll, jätteskönt !!
Har precis avnjutit godaste pizzan, den är världsklass!! Har lagt ut recept förut, ni måste testa!!

Av Lind@ - 22 mars 2014 08:46

Blev en god omelett med salami, fetaost, basilika & tomater till frukost idag.
Lyx att starta helgen med en smarrig frukost.
Ska ner till Sofia en sväng nu på fm. Mats ska jobba i skogen och har begett sig hemåt.
Vi möts upp igen i em :)

Men först ska jag hinna med ett städrace !!

Av Lind@ - 21 mars 2014 16:33

Helg !!
Har varit en mastig vecka på många sätt och idag välkomnar jag helgen :)
Inleder med ett Spinningpass strax, sen väntar oxfilé middag med den jag håller kär :)

Av Lind@ - 16 mars 2014 20:45



Igår höll jag verkligen på att tappa förståndet av ungarnas humör mm mm mm ....


Sen kom Mats och hans killar sent igår em och Mats åkte iväg på Pokerkväll och jag och alla kidsen blev kvar hemma.


Gick superbra, vi käkade, surfade och kollade Gladiatorerna innan den ena ungen efter den andra somnade i bäddsoffan   


Idag har vi varit ute på söndagspromenad, lekt och Alice har försökt lära sig cykla.

Hon är arg mest hela tiden , för man ska INTE HÅLLA !!! SLÄÄÄÄÄÄÄPPPPPPP skriker hon .. (&tja, hade vi gjort det så hade hon drösat i backen !!)


 


 


Perfekt med lekplatsen PRECIS utanför mitt sovrumsfönster   




 
 

Av Lind@ - 15 mars 2014 16:58

Olivia leker med kompis.. Alice sover..
Jag har varit hemma för många dar denna veckan och längtar efter måndag och jobb! Bråkiga ungar och gnäll och tjafs är verkligen urtrist, men bara 1.5 dag kvar innan jag får en paus!

Av Lind@ - 15 mars 2014 10:05

dar hemma med Alice.. Jobb igår då mormor & morfar passade Alice.
Nätterna har varit katastrof denna veckan och igår la jag mig kvart i nio.. Fullkomligt slut!
Inte så mycket planer idag, Alice är inte helt okey fortf.
Ska hämta hennes cykel idag, som jag fick tag på via FB-vän i veckan :)
Nu ska vi visst spela UNO .. Igen ;)

Av Lind@ - 12 mars 2014 18:43



Tredje hemmadagen nu ...


Natten var lååångt ifrån kul   


Har varit vaken typ halva natten eller så och kände mig mer död än levande när klockan ringde vid kl 7 imorse!


Alice har varit superdålig, febrig och dessutom kräkts en runda vid 2-snåret. Har lärt mig nu att när hon är sjuk och inte äter typ nånting & får Ipren så går det ett par dar och så ballar magen ur.. Vilket hände inatt. Stackars lilla Alice.   

Olivia blir ju skräckslagen av kräk och hon har oxå varit vaken halva natten till och från ..



Jag har fått spö ett antal gånger idag i både UNO och Memory ..   


 


Inga bakprojekt idag - hade INGEN ORK till det efter nattens alla bravader !!


Men några fikapauser har det blivit och många Latte & ett par Kärleksmums !! (Alltså Leilas Kärleksmums är nåt så vansinnigt goda  - helt livsfarliga för vikten!!) 


Nu har Alice somnat och jag hoppas på en lugnare natt...




Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards