**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under april 2014

Av Lind@ - 12 april 2014 16:32



 



 

Av Lind@ - 11 april 2014 12:37



 

Av Lind@ - 6 april 2014 18:58

Blev en löprunda idag då infektionskänslan var borta idag :)
Två varv i elljusspåret blev det och nästan 7 km - whoho!
Hoppas få till lite löparpass ute framöver för sååå skönt det är när man kommer hem svettig som åttan och får ställa sig i duschen ;)

Av Lind@ - 5 april 2014 19:24


Var uppe redan innan kl 7 idag för kl 7,30 blev Mats hämtad av några kollegor. Han ska vara på mässa i Tyskland kommande vecka.


Själv har jag hunnit storstäda så för tillfället skiner det överallt   

Det gäller att njuta så länge det varar för imorgon ligger det nog ett fint lager på allt igen   


Blev en vända till Stadium med en sko-retur och sen en sväng inom TrendHouse. Har tillgodokvitto och skulle vilja ha en brun skinnjacka (fejk har jag räknat med). Dom hade URsnygga Jofama skinnjackor för 4000kr (!!!!) & det priset var inget för min plånbok   Så tyvärr klev jag ut tomhänt .. 


Har varit ute på en härlig promenad oxå, runt Alandsryd-brandstationen, blev nästan 7km. Bra att veta om jag får för mig att springa nån dag kanske ?   


 

Osminkad idag - det hör inte till vanligheten precis, men jag iddes inte sminka mig och var på stan i detta "naturella" skicket oxå   



Kvällens middag bestod av torskfilé - att va gott det är! Måste äta det oftare   


 



Av Lind@ - 4 april 2014 17:28

Helg igen & sol, kan inte bli en bättre start!
Då jag har nån infektion i kroppen blev det en promenad runt Borgen innan, verkligen skönt.
Inväntar Mats nu och sen blir det att åka och handla lite fredagsmat mm.
Tidigt i morgon bitti åker han till Tyskland på mässa och blir borta en vecka.
En lugn helg väntar mig och det känns bra, har lite div att fixa med :)
Vad hittar DU på i helgen?

Av Lind@ - 3 april 2014 18:18

Ja det kommer det nog görasl en del med dom nya sparkcyklarna :)
25% rabatt på Stadium gjorde att barnen nu fått varsin för tidig sommar present !!
Olivia inviger sin idag redan.

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards