**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under maj 2014

Av Lind@ - 24 maj 2014 09:02

Igår em fick vi fint besök av tjejerna Fransson :)
Var länge sen vi sågs så det kändes bra att ses igen :)
Härligt väder var det ju igår så vi var mest utomhus!!

Av Lind@ - 21 maj 2014 19:11


Idag hämtar Fidde Olivia vilket innebär att Alice och jag har lite egentid tillsammans - såååå go hon är när man har henne själv   

Efter vi kom hem så snörade vi på gympaskorna och hon cyklade och jag ILLgick bort till Willys. Hon kan ju inte stanna och starta själv då hon inte räcker ner till marken om hon sitter på sadeln, så det gäller att vara med och i närheten så fort hon bromsar annars stupar hon! 

Hon hade dessutom gjort en riktig vurpa på dagis idag när hon skulle tokspringa i sina foppatofflor !! Skrapsår på ben, hand, arm och sen en bula i pannan på det   


 

Vi unnade oss en glass på balkongen innan   



Hon längtar till fredag då Emmy, Lilly & Sofia ska komma !!   
 

Av Lind@ - 17 maj 2014 15:20

Har fått köra ett vedpass med Mats innan..
Nu sitter en örtfärg i håret (som Berit tipsade om).. Ska bli spännande att se resultatet om 2 timmar!!   
Lite nya bakinfluenser oxå idag..   

6km

Av Lind@ - 15 maj 2014 20:24

Blev ett pass trots att kroppen egentligen ville stanna hemma.. :)
Men nu känns det gött!!

Av Lind@ - 13 maj 2014 22:38

Äntligen !
Har idag haft ett långt samtal med BUP i Värnamo.
Inom ca 1 månad kommer vi få en tid till Olivia.
Vardagen är KAOS och skolan KAOS.
Med hjälp utifrån hoppas jag både Olivia och vi i hennes närhet kommer att må bättre inom en överskådlig tid..

Av Lind@ - 12 maj 2014 20:57

Oj vad jag känner mig nöjd!!
Efter att ha kört ett städpass och både dammat, torkat golven + allt det andra så snajdade jag till slut om till löparkläderna.
Hade tänkt mig rundan runt alandsryd och det blev det plus en bra sväng till :)
Blev milen på timmen :)
Nöjd :)

Av Lind@ - 10 maj 2014 19:13

En sväng till Lidl blev det innan idag.
Har blivit förtjust i deras LCHF-bröd.
Massa nyttiga frön i   

 

 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards