**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Lind@ - 20 september 2014 16:35

Vegetariskt igårkväll (& till lunch idag).

Bra sting var det men väldigt GOTT!!
Rostade cashewnötterna i lite rapsolja och Det Var En Hit!! Åt nog upp en tredjedel medans grytan kokade klart ;)

Tycker absolut Du ska testa - ikväll kanske?

Till dessert gjorde vi en chokladmousse på avokado, kakao, vatten och dadlar.
Låter urmysko , men även den fick high five!!

Av Lind@ - 20 september 2014 15:34

I alldeles för många år har jag haft farmors gamla bismarckarmband (stavas det så?) i en ask.
Använt det enstaka gånger men det har varit för stort och bara hängt liksom nere i handen nästan.
För ett par veckor sen fick jag äntligen tummen ur och lämnade in det och kortade det. 2,5cm tog dom bort och nu är det perfekt! :)
Blir nu väldigt påmind om min älskade lilla Farmor Elin som inte är med oss längre...
Saknar Dig Älskade Farmor...

Av Lind@ - 20 september 2014 15:27

Har fått till 5 härliga träningspass denna veckan och känner mig väldigt nöjd faktiskt.
XFT, Striding, Spinning, Aerobicpass med styrka + 9,5km löpning idag.

Nu blir det bara slappa resten av dagen :)

Av Lind@ - 20 september 2014 10:54

Vaknade strax innan kl 6.. Upp och kissa och sen SOMNA OM! Hur lyxigt??
Vaknade igen vid halv nio och lyx igen att vakna jämte min fina kille.
Lördagen började bra.

Grötfrukost och ägg på det + egengjord latte.

Nu är det dags igen för ett tvåtimmarspass med baby feet strumpor :)

Under tiden unnar jag mig att hänga i soffan framför Nyhetsmorgon med surf, bok & nytt nummer av Femina :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards