**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Lind@ - 26 september 2014 16:42

Kunde inte motstå att klicka hem dessa nya böckerna!
Har lånat dom på bibblan först för att se om det var nåt för mig och JA det var det ;)
Sååå länge sen nån ny bak/kokbok fick flytta in hos mig!

Har gjort falafel i förmiddags. Dom ska avnjutas i wraps imorgon tänkte jag.
Ikväll blir det en Lasagne med hasselnötskräm och aubergine och champinjoner. Har mixat rörorna då jag tror barnen protesterar annars ;)

Även en kladdkaka gjord på bla dadlar, mandel och ägg har svängts ihop under em.

Blir inget killbesök då Mats fått läkartid i Borås imorgon fm. Han har jättebesvär med bihålorna och har gått på penicillin i en vecka utan resultat. Imon blir det att spola rent i bihålorna...
Hua, låter läskigt!

Av Lind@ - 26 september 2014 13:17

Ledig fredag idag - underbart för en heltidsarbetande mamma :)

Mycket ärenden och handling avklarad, sånt som annars nästan alltid måste fixas på helgen.

Olivia har cyklat till skolan idag, snart kommer hon hem oxå.

Ikväll kommer killarna, imon fm ska vi kolla på Daniel när han kör stubbarace utanför Ohs :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards