**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under september 2014

Av Lind@ - 18 september 2014 20:42

Är inne i nåt slags flow nu :)
Bara vegetariskt, baka utan vanligt mjöl och socker mm mm!!
Min mage är lite bättre med laktosfritt och utan för mycket vanligt mjöl.
Sen är det väldigt kul att experimentera i köket :)

Bakat med recept från denna boken.

Alltså, my god!
Mochabollarna var to die for för en chokladälskare som jag!!

Av Lind@ - 17 september 2014 23:09

Ett grymt spinningpass fick jag till ikväll!!

Härlig känsla när kroppen känns urstark :)

Nu är jag på g med träningen igen och det är så gött!! både för kroppen och knoppen :)

Har du nån träning du brinner för lite extra??

Av Lind@ - 15 september 2014 17:22

Slöa knivar är riktigt eländigt, förstör ju halva nöjet med att laga mat juh ;)

Min fina kille fixar det med jämna mellanrum!!

Av Lind@ - 14 september 2014 22:03

Oerhört svårt detta valet, men jag hade bestämt mig och känner mig nöjd över hur mina valsedlar blev placerade.
Lite spännande är det allt att veta hur det kommer gå och vem som kommer styra landet framöver..

Blev en tur till Apladalen i em oxå.
Barnen ville egentligen till simhallen men i detta härliga vädret blev det nej till det.
Då jag sitter inne hela dagarna på jobbet känns det som jag måste ta chanserna som bjuds att va ute och särskilt i sånt härligt väder!
Bada får vi göra när det regnar och är ruggigt väder!!

Av Lind@ - 14 september 2014 14:57

Nu får ballerinaskorna åka upp på vinterförvaring. Men först läderrengöring och skokräm!
Av bara farten fick kängorna oxå sig en omgång :)
Är rätt noga med att ta hand om mina skor.
Hur gör du?

Av Lind@ - 14 september 2014 08:51

Bara Alice och jag hemma, vi myser i sängen med bok och kaffe.
Försöker dra ut på sovmorgonen så länge det går men nu vill den lilla damen upp och ha äggröra :)

Av Lind@ - 13 september 2014 00:14

Haft en mycket trevlig afton hos Anita ikväll..

Tänker varenda gång att jag vill tillbaka till tiden då vi alla jobbade ihop..

9 januari blir det träff hos Lillemoran, längtar redan!!

Av Lind@ - 12 september 2014 17:40

Old Please, Old Even & Odd och nytt skärp :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards