**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under juni 2015

Av Lind@ - 4 juni 2015 15:41



Helgen som var spenderades i Göteborg.


Mats kusin som är bosatt utanför Göteborg gifte sig i lördags och vi var bjudna på bröllopet.


Det blev 2 nätter på Novotel, finemang   


Åkte upp vid lunch i fredags och hann med ett stopp i butken FannyMichel, som jag sett på Faceboook och som verkar ha så snygga jeans och andra kläder. Tur att jag inte skickat efter för kvalitén var så dålig på dom jag provade. Massa lösa trådar, fel i tyget, konstig passform .. Inget köp där inte!

Sen ramlade vi av misstag in på en stor second handaffär, som låg nere i en källare. Där fanns HUR många rum som helst med kläder, skor mm!


Gjorde lite fynd där   


 

Hade tyvärr inte så mycket  tid på oss, annars hade jag kunnat gå därinne lääänge   


Får bli en annan gång !!


Mats föräldrar bjöd på mat på finkrog på fredagkvällen och vi drack ett så himla gott vin!


 


 


Blev inte många kort under kvällen - inga alls med min mobil... Men såhär såg vi ut innan vi gav oss av.


Jag garderade med både strumpbyxor och leggings i den kraftiga blåsten! Dom åkte dock av senare under kvällen, framåt dansen   


 

Blev dom lila/rosa pumpsen!


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards